niedziela, 2 lutego 2014

Clear and SImple

Ten tydzień był dla mnie bardzo intensywny, ale wczorajsza odwilż i słońce przywróciły mi energię.
Przez ostatnie dwa dni robiłam kartki na wyzwanie House of Cards. Uwielbiam robić proste kartki, nad którymi długo trzeba rozmyślać, więc wyzwanie bardzo przypadło mi do gustu.

Zrobiłam karteczkę w formacie A6 na bazie Anita's, a jej wykonanie sprawiło mi wielka przyjemność.

This week was quite busy for me but luckily yesterday's thaw and sunlight charged my batteries up. 
For the last two days I've been making cards for House of Cards' challenge. I fancied the whole event because I just adore making simple cards, that require good thinking through.

I created a A2 card using Anita's cardbase and making it was a great pleasure.


Dzisiaj rano, obudziłam się i postanowiłam ulepszyć wczorajszy projekt.
Po pierwsze przycięłam inaczej papier aby bardziej uwydatnić ramę. Po drugie stwierdziłam że pień drzewa powinien być ciemniejszy więc pomalowałam go ciemno brązowym pisakiem Faber-Castell. Po trzecie postanowiłam zmodyfikować sentencje i nadać jej bardziej trójwymiarowy wygląd. A po czwarte zdecydowałam się na prostą kokardkę.

I woke up this morning thinking I should upgrade yesterday's design.
First of I cut the paper slightly different in order to highlight the frame. Secondly I coloured the tree's trunk, with a Faber-Castel dark brown  marker, because I thought it should be darker. Thirdly I modified the letters which made them more 3D like. Lastly I chose a simple bow.


Nie wiem czy można zgłaszać dwie kartki, ale jeśli nie zgłaszam na wyzwanie kartkę z kokardką.

I don't know wheter it's possible to call two cards at once but if not I'm calling the card with a bow.


Pozdrawiam z Krakowa! 
:)

Greetings from Cracow!
:)

http://houseofcardschallenge.blogspot.com/2014/01/january-challenge-2-cas-andor.html

2 komentarze: